Slut för denna veckan...

kan man sammanfatta dagens Axel, jag är verkligen slut efter denna veckan, har gått och oroat mig för tentan idag, men den gick nog faktiskt bra. För ovanlighetens skull så kändes det ovanligt roligt att skriva fysik, men jag kan ju ha fel. Men just nu vill jag verkligen gå på min magkänsla som säger mig att det gick nog bra. Så ikväll avnjuter jag ett par bitar choklad på kontoret, bara för att fira mig själv lite, lite egoist, men varför inte, det är ju äntligen helg, vilket innebär träning...

Velket jag passande nog har avslutat dagen delvis med, då jag och Tobbe var på friskis och körde bröst/triceps! Mycket gött pass, plus att där faktiskt var lite jäntor där idag, mycket underhållande, även om Tobbe kan klaga på varenda en av dom så! Sen bar det av hemmåt för att avnjuta en paj och lite kyckling, den satt var den skulle, precis på magen!

Top Marques, Monaco 2008...


Så det blir nog en delvis lugn helg, för att nästa vecka blir det ju Valborg, som dock troligen blir lugn den med, brukar ju inte höra om något som händer så. Och kameran har jag fortfarande kvar, bara ett par som hört av sig, ingen seriöst dock, får nog ta och lägga in den igen, så jag blir av med skiten, ligger ju bara och samlar damm på kontoret nu ju! Inte så bra om den gör det, bättre om någon kan använda den, menmen.

Så det var det för nu, är rätt trött så det blir nog snart bingen för mig, men först South Park och sen en go cykeltur hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback