The sun rises, the sun goes down...

Faktiskt en helt gällande lag, att det som åker upp, måste komma ner, förr eller senare! Kallas gravitation, och betecknas g. Hur som helst så blev det igår en runda i de nästan nya löparskorna, dom börjar faktiskt kännas helt okej, lite ont i vaden fortfarande, med det är nog för att jag måste vänja mig vid springstilen i de skorna! Men för de 900kr så var dom grymt mycket bättre än de gamla!

Sunset along the river...



Så idag vaknade jag som vanligt, vid 05,37 då klockan ringer, flyger upp och inser att det är Tisdag och jag ska till fysiken! Går ner och inser till min förvåning att det är ju fan Onsdag, det var vad jag brukar kalla ren och skär glädje, även om det bara är en dag, så är det en dag närmre helgen, och en dag med träning, ryggen ska plågas, tillsammans med lite biceps, men jag blir tyvärr själv på träningen. Plus att jag just nu är så sjukt mätt, vi åt BBq biffar och stekt potatis från Östermalmskrogen här bredvid, mcyket gott, och man får ta hur mycket man vill!

One of my best...


Nej, nu blir det till att hoppa upp från datorn och gå en runda, måste gå ner de fyra biffarna som ajg klämde ner i magen om jag ska orka göra några set chins i eftermiddag, plus att det ska bli gott med en kopp kaffe om tio minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback