Tidig, men underbar morgon...

Blir faktiskt mer och mer arg på mig själv, då varje morgon nu, de senaste fyra veckorna har varit underbara, och kameran ligger hela tiden inne på kontoret. Men det är väl så att om jag tar hem den så blir det dåligt väder, lagen ni vet! Och igår när jag skulle sykla från skolan till friskis, då öppnade himlen sig, och det började hagla! Jag var så blöt när jag kom fram, att det rann från min jeans, dyngsura kläder, fick hänga upp dom på elemantet i omklädningsrummet!

Så idag var det bara till att gå upp tidigt som vanligt, precis när mor och far skulle köra iväg. Men jag gick och la mig tidigt så det var lugnt, somnade nog runt tio igår, var så sleten! Så kom det ingen ny Automobil-tidning igår, vilket jag verkligen hade hoppats på, lite besviken, men den kanske kommer idag istället! Då blir det högläsning för mig själv innan jag somnar! Och innan dess måste jag göra en hel del fysik-uppgifter, då vi har en hel del läxor tills Torsdag, och sen tenta nästa Fredag, tre kapitel på tre veckor, inte illa!

The magic of Hasselblad...



Så nu blir det till att återgå till vardagen, och slitet som denna innefattar, får se om jag orkar ta mig till kontoret ikväll, eller om det bara blir fysik. Hade varit gott med en kaffe på noga utvalt ställe, men det får väl ses över det med. Så snart, snart skall det bli nya prylar  i mina nävar!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag hade velat ha en 1D mark III fast i ett 5D hus och halva priset. För jag gillar den kameran riktigt jävla mycket =)

2008-04-15 @ 16:21:46
Postat av: Joakim

vad är det för saker du ska köpa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback