Vintern rasar ut...

Med sång och dylikt över hela Sverige just nu, eller jag, kanske för en timme sedan eller dylikt. Men nu är jag ivarjefall uppe på kontoret, äntligen, skönt att sitta här i värmen, blåser ruggigt ute! Hur som helst så har ju denna veckan blivit lite rumphuggen just idag, då man jobbar idag, inte imorgon, sen på det ingen i en dag. Kommer nog inte bli lätt att komma upp på Fredag, men skam den som ger sig...

Tivoliparken 2008...


Jag tog mig ivarjefall ner till Tivoliparken själv, för att ha någort att göra, itne bli helt paralyserad, och jag tog med kameran för omväxlingsskull. Inte för att jag trodde bilderna skulle bli bra, mest för att minnas något. Lyckat att jag haft kameran i snart ett år och inte tagit ett enda bra kort, men vad är det inte att vara misslyckad. Hursomhelst så var där en hel del folk, och längs med ån så var det god uppslutning! Snyggt dock att de paddlande scouterna missade med de tre första facklorna, och fick vända för att kunna tända bålet, och för den skatten jag betalar ahde jag gärna sett ett större bål!

Så nu har hela Sverige en dag ledigt, föutom de som skall ut och stödja en regim som dödat fler människor genom historien än cancer. Menmen, jag skall ta det lugnt, stresstränade mig snabbt idag, då Friskis stängde klockan 6, och jag var tvungen att klippa mig och byta mina shorts innan, tur att jag hann lite ivarjefall. Nu blir det iallafall lite film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback