080808, vilken fest...

För just idag, med Kinas turnummer 8, så börjar OS i Peking. Undrar varför just dom fick detta sommar-OS, trots allt ett land fullt med kommunister, menmen. Tyngdlyftningen började också idag, dock är det damer ut först, så det är inte så lönt att ens slösa tid på att glo på dom.  Annars var det inte mycket roligt att glo på, men det kommer väl till nästa vinter-OS...

Denna dagen har dock varit jukt slö, körde inte in till kontoret förrän vid elva, och redan då var jag uttråkad. Det är dock inget mot vad jag är just nu, har nyss varit ut och fixat cykeln hos min Farbror, och äntligen fungerar den, allt som behövdes var en hammare och lite gentle pursuation!

På väg mot OS, gymnastik...


Nej, nu väntar jag bara på att Tobbe hör av sig och säger när han skall träna, så jag kan köra dit lite tidigare och köra ryck. Annars blir det nog CS fram tills dess, mumma...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Skakar på två fingrar och säger kolfiber....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback