Bara kör in i närmsta bergväg...

lyder orden i all-time great Varan-tv. Så sjukt roligt, jag och Henrik har suttit och glott på youtube hela kvällen. Dom måste varit höga när dom gjorde det, för så grymt roligt kan man nog inte ha på stående fot faktiskt!

Annars måste jag ju säga att jag nu har lämnat in objektivet, gick in på Allfoto och lämnade iväg det, och testade samtidigt nya Nikon D700 med ett Nikkor 50/1,4. Vilken kamera, 25k för huset, och 3k för objektivet. Skulle nog vilja ha ett 14-24 dock, skulle nog sitta fint med grejor för 40papp, och äckligt bra bilder!

Nej nu ska jag cykla en runda uppom staden för att se om där är något liv eller om lugnet har lagt sig över staden, GodNatt........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback