En dag i pissets tecken...

Ja, trodde det skulle bli en bra dag, skulle ner till Kävlinge golfbana och spela Däckia-cup. Spelade för det första inte, dock så var Kasper och Kaj med, så det blev en riktig stämningshöjare, plus att det var en del andra med i bussen som var riktigt skojiga! Var inne i Lund och gick lite för att orientera mig inför skolstarten, som jag inte längre ser fram emot. Sen när vi väl skulle köra hem, ville bara ehm, då blir man ju stoppad för fortkörning! 78 på 70...

Så nu får jag väl ta reda på polisens namn, köra hem till honom, Flå hans familj levande framför honom, samt koka dom, när dom lever lite. Sen tortera polisfi***n länge och väl, gärna lite borrande ohc skruvande, sen dra ut hans ögon, be någon med AIDS pissa i dom, så han dör sakta och säkert. Hoppas Svenska polisen och FRA verkligen ser detta, ni är en bunke horor...

Broby sanatorium, Canon 50/1,8...


Se full story på Stellans blogg: Broby sanatorium

Nej, så nu skall jag betala lite skit, sen föra över lite pengar till mig själv, ska ju klippa av mig det långa rufset, någon som har några bra ideer att komma med? Känner mig som en 50åring, klipper likadant varje gång, kanske färga det brunt, fett....

Kommentarer
Postat av: Staffan

Första och sista bilden...lätt!!! Tack för en fin kommentar, och jag hälsade inte på dig utanför max för jag kom på att det var du på cyklen tio meter efter jag kört om dig! Anus!!!

Postat av: Anonym

är inte det lite rått bara för en liten fortkörning? det känns lite så...men gör vad som känns bäst för dig... ;p

2008-08-19 @ 07:43:21
Postat av: Axel

Vad är felet med att skriva sitt namn!

2008-08-19 @ 10:45:08
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Staffan

Jag hade chansat på att det är Joakim, för han skriver alltid en smiley som räcker ut tungan i slutat av alla sina kommentarer...fan vad rätt jag har!

2008-08-19 @ 12:36:07
URL: http://stellansfiesta.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

för det första så är det inte jag för när jag gör smiley så använder jag inte den symbolen som ögon och för det andra så vet jag hur det känns för Axel plus lite till. Jag tycker faktiskt att dina bilder var bättre än St3ii4ns! bara sug upp det ordentligt... ^^ (sry st3ii4n)

2008-08-19 @ 20:23:01
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Staffan

Det är lugnan, för Axels bilder var bra och smaken är som baken. Missade det med ögonen =p

2008-08-19 @ 23:26:10
URL: http://stellansfiesta.blogg.se/
Postat av: bloodline

Din kommentar i samband med bilderna får mig ju att osökt tänka på F.E.A.R... spelet där en galen liten brud skrämmer skiten ur en i ett gammalt hispe.hus... ser ut ungefär som på dina bilder fast med mer blod...

2008-08-21 @ 16:22:59
Postat av: bloodline

ps... hålla hastigheten är ett annat bra tips... och f.ö. får du aldrig vår käre farbror att betala den boten!

2008-08-21 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback