Försöker igen...

Blir bara arg just nu, sitter och försöker installera Photoshop CS3 på det viset Staffan och jag diskuterade. Kommer ju aldrig fram något där jag skall skriva in en CD-key, illa. Får ta och "låna" någon annan installations-cd, så jag kan komma in i RAW konverteraren direkt, mycket smidigare så faktiskt.

Giallo Modena...


Sen är jag lite arg på att jag inte kan bläddra bland bilderna på Blocket längre heller, säger bara error, så jag kan bara se första bilden stort, resten som thumbs, sjukt irriterande! Dagens I-landsproblem typ.

Nu skall jag dock spela lite, sen vänta på att Henke ringer och säger han är klar på jobbet, allt för att sedan invänta att jag ska springa klockan 4, trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback