Fy fan för Ferrari...

Jag vet vad jag ska spara veckopengen till, och det är en Italiensk sportbil helt klart. Tur att jag kommer cykla en 30år till, så jag hinner spara ihop lite pengar att hålla möget för också. Men vilken stämning där var i ownersclub tältet, man ville vara där inne och snacka med alla som var lyckligt lottade! hoppas, hoppas att man någon gång kan få äge en drömmaskin, för drömma måste man, annars dör man...

Lite smakprov...


Nej, det var verkligen dagens utflyckt, och kvällens utflyckt blir nog ännu värre, Banken skall intas, och jag är tvingad att ha skjorta på mig om jag ska kunna va med Henke ohcHägg. Har dock ingen helvit skjorta, men nära nog blir dom inte arga för, hoppas jag! Känns lite gay just nu bara..........

Nej, ska spela lite CS nu, sen skall jag hem och äta mat med familjen, sen in till satden, steka lite grann. Måste dock ut och lämna objektivet till Staffan också, innan han blir ledsen!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Hinner ändå inte fota ngt denna helgen så det är lurre. Hoppas det uppförde sig som ett riktigt Luxury-line objektiv nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback