Jaha, helg...

Nu är det tid för en liten helg igen, känns faktiskt bättre än någonsin. Känns dock skönt att pendla till skolan, de 50minuterna på tåget tar inte så långt tid ännu, men det ska tydligen bli värre. Bara därför jag skall skaffa en IpodTouch, ska sitta och glo på. Dessutom fick jag ett rätt bra schema, som dock inte gäller mig, ska få mitt på Måndag, så jag hoppas det blir lika bra som grupp1!

Men snart skall jag bort och träna, köra lite bröst/triceps, ska bli så gött, för jag hann ju inte träna i Måndags, så jag har inte kört ben heller, sjukt illa! Men man ska väl ta det lite lugnt ibalnd, lite slöträning denna veckan, har ju haft mycket annat att göra! Sen blir det ju kväll, och just nu ser det mörkt ut! Henke är ju i Stockholm också...

935 "Moby dick"...


Nej, nu får jag bege mig hemmåt, ska äta lite ägg och lite BCAA, så man blir lite starkare! Sen får man väl se vad som händer, jag är ju ledig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback