Kan inte vara lätt...

Att vara anti-besserwisser, speciellt om man är fet, ful och sjuk i huvet. Sånt folk som dödar präster i Uppland med yxa och skit, nej, nackskott på hela bunten på gula huset, och skattepengarna skulle snart börja rulle in som vågorna vid Åhusstrand...

Annars har det varit lugnt fram tills morgonen, gick upp och krängde lite müsli med russin, all-time -high breakfast. Synd att det är lite väl mycket kolhydrater i müslin. SEn slängde jag mig på cykeln in hit, till ze office, där jag nu väntar på att Henrik skall säga till om vi ska ner på staden och sola, fika och glo på folk, typ.

Arkitekturfotografering i Berlin, snart en gång till!


Och nu fick jag att Henke ska köra, så jag slänger mig på järnhästen mot centrum och en välförtjänt kaffe, kanske the, vem vet, hörs ikväll ivarjefall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback