Monstret på intågande!

Ja, med det menar jag nya SL65 AMG BlackSeries, som bilden längre ner föreställer. Vilket monster och vilken skönhet, allt på en gång, mumma! Inte mindre än 670Hk och 1000Nm, dock begränsat. Visst att Brabus har ahft 730Hk och 1000Nm i sina biturbo V12motorer, men detta lär vara något alldeles särskilt, ryktas om att bara 350 bilar ska byggas, mer sällsynt än Enzon, tackar ja...

Annars har det varit ännu en slapp dag på jordskorpan. Blev en fika med far min på den stora staden, mor min var nere i Malmö och hämtade min Bror och hans sambo, dom är ust nu på besök hemma. Vi ska ju upp på min kusins bröllop nästa Lördag, så vi ska se hur vi skall klä oss elegant etc. Blir svart kostym med kritstreck för min del, en vit skjorta med blåa- och beigearänder på, kanske en mörkblå slips som matchar färgen i skjortan, über gay deluxe...

Nej, nu skall jag kolla på spelarenan om där finns plats på noob-servrarna, spela litegrann, sen bege sig ut mot Max. Staffan har lånat ut sitt objektiv till mig, då jag , Henke och Hägg skall till ring Knutstorp imorgon, och glo på Ferrari racing days! Sjukt skoj kommer det vara!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

den e fet men vi får se om den håller bättre än SLR. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback