Onödiga dag...

Denna dagen har nog slagit allting i hästväg vad det gäller att vara tråkig. Det verkar inte finns något att göra, verkligen ingenting! Usch, har bara suttit på kontoret och glott nu hur länge som helst känns det som. Spelat en hel del CS, men det är roligt i en kvart, sen blir man bara arg.

Light off...


Nej, nu måste jag ta tag i saker och ting, ska föra över lite pengar till mitt kort, måste betala nytt medlemskap på Friskis idag, kanske tar ett årskort för studenter, blir billigare då, samt att de höjer avgifterna den 1sep. Allt för att tjäna lite mer på att folk blir fetare, inte illa. Kanske skulle sticka ut till farbrorn min, och be honom betala fartböterna, var ju trots allt i tjänst...

Hopp ur stolen säger jag bara, nu måste jag rasta mig själv, ska ringa Tobe och se hur dags träningen blir av, sen blir det väl på järnhästen och iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback