Silver, moln och Var e vargen?

Nu är jag än en gång uppe på kontoret och lyssnar faktiskt på lite musik. Kvällen till ära så blev det lite kommunist, med Imperiet - Var e vargen. Sjukt bra, och Thåström i sitt esse, kan ju inte vara något annat. Bra när det är ett kyrkomöte nere på gården, då Kyrkans ungdomar har samlings- och övernattningssal på Yllan. Köra på lite volym på nått lite hårt, typ Nightwish eller dylikt!

Grillning på soltrappan...




Sen var ju gårdagen ett rikligt äventyr, då ett gäng skulle sätta sig i en minibuss och slänga sig mot Liseberg. Redan klockan halv åtta var jag vid Henrik, men vi kom inte iväg förrän vid nio. Sen kom vi fram, efter ett stopp på en butik i Gällstad, vid två i Götet. Liseberg var sjukt fullt med folk, vädret var ju perfekt, inte varmt, inte kallt, illa! Men vi hann åka en hel del, typ Balder och Flumrider. Henrik lyckades även fastna i Flumriden, varpå han fick riktig panik, Hägg, Niclas och jag bara skrattade...snällt! Sen gick Jag, Hägg och Henke till bilen vid halv nio, sen satt vi där till halv tolv, då resten kom efter en riktigt åskskur!

Balder, Kanonen och en lampa...


CL55 amg and CLS500 AMG-optics...


Så nu skall jag lyssna lite på Nightwish, hennes magiska röst. Sen blir det nog en runda CS, känner att jag verkligen vill det, lite lycka i livet såattsäga, det är ju trots allt mörkt!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

JAG ÄR vargen!

Postat av: bloodline

Deras sångerska delar förnamn med din mor...

För övrigt är de inte särskilt okristliga av sig och det låter dessutom som typ lamb of god (som är typ mormoner) så jag vet inte om det var det bästa valet...

2008-08-04 @ 18:06:06
Postat av: Joakim Nilsson

hahaha fjollROCK! =P

2008-08-05 @ 17:45:13
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: svägerskan

förvånande, men trevligt att se att du trots allt har lite kommunist i dig.... för övrigt kan jag rekommendera "häng gud" om du ska skrämma kyrkans ungdomar fler gånger.... ;)

2008-08-06 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback