Sitter och glor bara...

Nu sitter jag här, har ju ledigt i helgne, inte från jobbet, men från allt annat. Känns faktiskt grymt skönt, skönare än något annat! Har tänk att jag ska städa lite här på mitt skrivbord lite, inte för att där ligger mycket grejer, men här är lite smutsigt, och det skall det icke vara, ICKE! Annars har det varit en lugn och skön dag, det började med att jag var på Friskis, för att sedan sticka ner till Micke på AkvarieService för att snacka lite. Sen stack jag upp till Tobbe och Sandra, som ftt sitta en stund på Fenix, förlåt.

Nytt skrivbordsunderlägg...
 


Sen bara det av ner mot tivoliparken, där Frida skulle äta en liten lunch, en baguette från Graffitti, allt för att vi nadra, jag ,Axel och Henke skulle kunna njuta av soltrappan och dess sol. Kan ju nämna att det var skivarmt, helt underbart, nu när det börjar gå mot självmordens tider...

Carlsson Aigner CK65 RS Blanchimont 
              

Så nu skall jag glo lite på Mythbusters, har ju laddat ner säsong 1-6, alltså 35Gb mythbuster, helt underbart, helgen räddad, typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback