Usch ja...

nu har jag börjat med allvaret, och det känns lite skönt just nu, för man vet att man är på väg mot ett mål, inte bara vandrar omkring. Jag har vandrat omkring en hel del de senaste åren, jobbat på säsong, varit ledig och pluggat emellan, dock inte seriöst, men behövligt såattsäga. Så nu känner jag att lägga ner lite krut på detta vore inte fel, så därför måste jag snart hem och göra matte, för att sedan lägga mig...typ...



Så jag hinner ju inte med så mycket, dels för att jag sitter på tåget en hel del, och dels för att skolan kommer ta grymt mycket av min tid,ledig också. Känns lite sisådär just nu kanske, men man kommer väl in i att bara kunna träffa folk på helgerna och dylikt, men det an ju vara nyttigt med lite avstånd, så får man mer att snacka om när man väl ses, sjukt bra!

Så nu måste jag hemmåt igen, ska nog hit mer imorgon, skriva lite mer då, berätta om hur jag känner mig, och berätta om allt annat som händer...coule...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Detta inlägget var ett av de mest hoppfulla du har postat sen du börja blogga. Eller det ingjuter en framtidstro i alla fall! Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback