Usch, tiden går...

Men jag tycker att jag hinner inte mer för att jag stressar, lite trist. Man vill hinna med så mycket, men det slutar alltid med att jag är sen pga min cykel, eller a´tt jag dumpar mig i sanden vid bryggan. Har varit där typ fem dagar i rad nu, och det blir bara varmare i vattnet för varje dag faktiskt! Helt lustigt, men sant! Så nu skall jag och Henke iväg och ta oss ett litet kvällsdopp i någon närliggande sjö bara. Annars har det varit en hel del fikande också, då inne i staden, med Frida, Staffan, Henke, Henke och Jocke, mycket familjärt...



Cayenne GTS...



Så häromdagen så gjorde jag något med Staffan vi inte gjort på länge, tog en fotorunda. Det var underhållande, då det vi letade efter inte riktigt fanns där vi var. Det bara slutade med ett jävla fornminne, och vi fattade ingenting! Vi körde istället runt ena ringsjön och fotade lite, och snubblade tillslut över en väderkvarn, och det var solnedgång, givet motiv!



Nej, nu börjar Henke bli otålig, så vi får väl ta och äta för att sedan bada en sväng i någon sumpig, men skitvarm sjö, sen imorgon blir det Göteborg och Liseberg för hela slanten, hinner ju inte träna dock, ARGH, trist!!!


Kommentarer
Postat av: hennnnii

i dare u to sound like a cigarett

2008-08-01 @ 19:11:28
Postat av: Joakim Nilsson

skulle inte vi lira? snällt att bara dra uta natt säga något! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback