Vilket rusk...

Tänk om vi ändå kunde få sånt väder som man har på Franska-Rivieran just nu, sol och bad, hela dan. Menmen, man kan ju inte få allt här i världen, och jag fick ingen blixt idag heller. Hade inget internet igår, så jag kunde inte bestämma vart jag skulle möta han från Malmö. Menmen, får ta en annan till slau helt enkelt, ville ju dock ha en 580EX, styra andra blixtar är ju finemang!

Idag har jag bara varit på kontoret, cyklade med far min ut till ElGiganten för att byta morfars digitalbox. Som det blåste, ut dit var motvinden ganska påtaglig, om man säger så. Sen nu så körde jag upp till Stoby, glodde lite i en känd akvariebutik där, och ägaren är världens snackigaste människa. Ska berätta hela sitt liv varje gång. Denna gången var hans dotter där också, typ 16 och bonnläpp, och det kändes som han försökte gifta bort tösen på plats. Argh.......

Nu får jag ge mig ner på stan, Ska träffa Henke där, när han väl lämnat klart folk, får se om det blir en fika typ, sitta in blir det nog iallafall. SEn blir det nog ut till Tobbe för en fika ikväll, han skulle först jobba över och sånt, mat sent som attan...




Kommentarer
Postat av: Daniel "the shit" Olsrup

skulle ju kunna påstå att det är den snyggaste bilen jag sett i hela mitt liv.

2008-08-15 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback