26:e december...

Och nu är så mestadels av julen över faktiskt, bara de som skall byta sina julklappar som försenar en aning. Annars har det ju varit full rulle inne i staden idag, har faktiskt varit inne och shoppat lite med Tobbe, ett par snygga skor blev det, och en hoodie....

Annar sär det ju rätt kallt ute för engångsskull, vilekt ivarjefall jag tycker är sjukt nice. Lite kyla har ju aldrig dödat, mycket har dock. Rätt fint också när man vaknar och det är lite lummigt vitt ute, allting är täckt i ett tunnt, tunnt lager med frost. Synd bara att det försvann innan jag hann få tag på kameran, som jag glömde hemma!



Så nu sitter jag och min bror uppe på kontoret och häckar, skall spela en runda starcraft eller bara glo på nätet, sår väl se, sen är det full rulle mot det nya året som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback