29:e december...

Nu börjar det nya året närrma sig med stormsteg! Första roliga sakne blir ju helt klart en tenta, den 9:e januari! Men vad gör man inte för sin framtid. Sen blir det bara matte i vår, allt för att sedan hoppa på något annat till hösten, får se vad som nalkas helt enkelt!

Har haft en hel del att göra i dagarna, så kameran har fått ligga stilla, var dock ute igår, och trotsade den frysande kylan till förmån för min första egna HDR-bild, har velat testa detta länge, och läste en rolig artikel i en gammal Digitalfoto som jag hade liggandes hemma, så jag var tvungen! Stack bort till postterminalen för att se om där stog något stort roligt lok, och självklart, nu i julhelgen så stog där ett, perfekt placerat på en stor, öppen plan! Tobbe kom efter ett tag cyklandes över rälsen och joinade i den frysande kylan!

Jag gillar den iallafall...


Nej, så nu skall jag cykla hemmåt och äta lite mat, gott skall det bli, allt för att cykla in till staden än en gång och kanske upp till Tobbe, om han mår bra ikväll. Blir väl Discovery, förövrigt ze best channnnel on ze TV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback