30:e december...

, nu är det årets näst sista dag, och det känns verkligen ingenting. Inte för att det ska kännas något speciellt, men jag menar, nu är det ju nästan 2009! Helt sjukt vad tiden har gått, jag kommer nästan inte ihåg vad detta året har inneburit, eller vad det burit med sig!

  • Sommaren var underbar!
  • Börjat på universitet...
  • Klarat min första tenta...
  • Kört min första tenta...
  • Varit singel hela året...sjukt trist dock!
  • Varit i Lund för första gången, hatar den JÄVLA PISS-STADEN!!!
  • Cyklat i Lund för första gången, bra tempo i backarna...
  • Haft ett mycket bra tränings-år, nu väntar nästa, ännu bättre...
  • Uppgraderat till en Canon 40D, vad blir nästa steg...

Typ allt jag kan komma på i nuläget! Annars har dagen varit bra, har varit och tränat, vid 8 imorse, vilket är så sjukt gött, för tempot på dagen blir helt annat när man kommer igång tidigt med just träningen! Sen körde jag ner till ett nyfunnet fotoställe, vid Mjöån, osm jag var tvungen att testa, han bara knäppa typ 5 bilder, sen stack jag tillbaks till stan, får köra ner med sällskap nån annan dag!

Så nu lämnar jag er med denna bilden, får se om jag hinner uppom imorgon, eller om det blir en fin fest på hemmaplan, kanske sitter här på kvällen, sen natten, ja ,trist...


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

mycket snygg bild axeru! jag hade även velat se den med snabbare slutare.... men denna funkar också! =)

Postat av: Axel

Jag körde på bländarprioritet för att få ett snyggare skärpdjup, så kontrollerade inte slutartiden!



Men Tack för kommentaren, har alltid velat se hur man får till den snygga vatteneffekten, och det var ju enkelt!

2008-12-31 @ 13:29:25
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: bloodline

coolt... mail me the skrivbordunderlägg?!?

2009-01-04 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback