Får bli snabbt nu...

Jag har ju bara akademisk kvart kvar till jag börjar, så det börjar brinna i krokarna. dock så ha jag ju bara 50 meter till föreläsningssalen menmen. Roligt igår när jag väl kom ner hit, efter att jag fick byta tåg och vänta i Hässleholm, till följd av kassa bromsar, så satte vi oss på föreläsningen och hann kanske 35sekunder, sen gick brandlarmet. Sigrid var inte glad, då hon redan låg efter med allt...

Ska bli så sjukt gött att få helg igen, nu när det skall bli storfest imorgon, tillföljd av att Axel och Tomas skall spela på class, samtidgt som Kasper sakll Dj:a på dito ställe! får väl se vad man hittar på ikväll, kanske lite COD: world at war, som jag nu har "lånat" från internetet, sjukt snällt av det faktiskt, att bara ge en grejor........

              993 GT


Så nu skall jag rusa, hem och snacka lite med farbrorn min kanske, eller bort till Daniel och snacka lite skit där, man vet aldrig, en sak är säker dock, DET ÄR FREDAG!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

snyggaste Porschen någonsin!

Postat av: Joakim Nilsson

gustav... du brukar ju läsa axels bloggar. Ring mig om du har något jobb på g i sthlm. =)



ty hun!



ttyl!

2008-12-05 @ 16:41:40
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback