I valet och kvalet...

Jag känner just nu lite press att jag måste plugga, vilket jag kanske måste göra hela kvällen också, jag vill ju så jävla gärna klara Linjär algebra tentan, hade ju varit så sjukt nice. Då hade man ju haft en hel månads jullov, 19-19 liksom, hur nice är inte det! Nej, så jag får väl lägga i högre växel och göra det bara. Sjukt nice dock att vi får räkna på vilket sätt vi vill, och det blir ju såklart matriser, då det är mest logisk om man ska ha linjärt oberoende, än att Gaussa fram skiten!

This baby is in town!


Nej, så nu först skall jag ta mig an en runda starcraft, har försökt få Cod5 att funka men min skärm blir bara helt svart, så jag får "låna" en annan av internet helt enkelt! Sen blir det hem och äta, kanske en liten fotorunda också, skulle vara gött, men jag vet inte hur mycket ljusen där är dit jag vill, men jag får cykla förbi oh glo, kanske, kanske inte!

mu......  

Kommentarer
Postat av: Joakim

Varför lägger du aldrig upp de andra bilderna du tar???

Postat av: Joakim

Varför lägger du inte upp de andra bilderna du har tagit från helgen? =p

2008-12-07 @ 19:54:28
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axel

Jag har inte hunnit, var uppe hos Tobbe och plugga efter det att jag varit här, ont om tid...

2008-12-08 @ 16:14:32
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: bloodline

nädu jocke... inge jobb i storstan vad jag kan se.. hör av mig isåfall... F.ö. gillar jag den här olaga-intrångs-bildserien du har börjat jobba på axel... intressant vad människor får sina kickar av ;-)

2008-12-08 @ 21:39:31
Postat av: Joakim Nilsson

okej. av någon konstig anledning så har jag inget minne av att ha skrivit dom kommentarerna! =S



kanske för att det inte är jag som skrivit dom! jag använder inte mer än ett "?"

2008-12-09 @ 00:57:02
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axel

Vem har då skrivit...?

2008-12-09 @ 07:37:46
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: bloodline

Det har Joakims alias 2.4 promille skivit... hade det inte blivit rak text per automagik på en dator hade det sett ut som en epeleptiker med gåspenna hade varit framme...

2008-12-10 @ 01:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback