Ja fi fan...

Vilket skitväder som har dragit in över landet, har ju fan regnat i flera veckor nu, med undantag för  nätterna, då det självklart är uppehåll. Sitter i Ina1 nu och är dyngsur, då jag inte trodde det regnade här nere, men så fel jag hade, och glömde paraplyet hemma! Menmen, här inne är ju typ 35grader varmt, så jag hinner nog torka lite innan Linjär algebran faktiskt! Ska leka lite med matlab nu, försöka få till lite egna programmeringar, vilket inte alltid är så lätt, eller hur Gustav!

Zermatt, freeride.se


Så här kunde det få se ut utomhus istället, då kanske man hade varit lite motiverad till att plugga tenta också, men det ska nog fixa sig, har ju fått svara för alla idioter som går här, några är ju verkligen helt hopplösa! Kollade dessutom nyss ut, och det snöar som fan här nere nu helt plötsligt, bild kommer när jag kommer hem!

Nej, få ta och leka lite matlab innan föreläsningen, sen hem och fixa min punkterade cykel, måste iväg och köpa nytt bakhjul, då jag slitet upp ännu ett sånt, det blev knappt 6månader gammalt, inte illa faktiskt! får sticka ner till Daniel och låna en bil, så jag kan ta mig ut till Mohlins...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback