Long time, no writing...

Nej, har ju varit rep. vecka på det goda universitetet i söder, där luncherna numera går ut på att klå Rix, KN och Schiff i betapet,sjukt beroendeframkallande! Så nu har vi gått igenom all Linjär algebra, 295sidor på 6veckor, och jag kan det faktiskt, ska bara tenta av det på Måndagmorgon, börjar kännas i magen nu, ortonomera baser, matris inverser och dylikt! Men det skall gå fint har jag bestämt!

    Broken dreams?
    

...Just broken doors...

Så nu har jag perkerat mig för stunden i min fina stol uppe på kontoret, skall alldeles snart bege mig ner till Frida, sen får vi se vad som händer, kanske blir det en bra kväll, men allt jag vet är att det är plugg och fika som gäller denna helgen, och hela nästa vecka för den delen...

För övrigt s skall jag lägga upp en film på youtube, på vår älskade lektor i en dim. som idag iklädde sig tomteluva, halsduk och tände ett ljus på semenariet. Sen helt plötsligt tar hon upp en flöjt och spelar tip tap, tip tap etc. på, så sjukt hardcore! Filmen kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback