Lördagen som regnade bort...

Det kanske dock är ett understatement, den har runnit iväg, har regnat konstant nästan hela dagen. Dock var det uppehåll innan jag stack bort till friskan vid lite över tio, men det var allt, för sen började det när jag väl begav mig därifrån. Men jag skiter mest i vilket, för det har varit fullt upp ivilketfall som helst.  Har varit med Tobbe och Jocke ute i Tobbes forna garage och rensat lite. Sen var det ut till Hammarslund för att stjälpa av allting!

Var inne och fikade på Fenix också, var som vanligt på helgerna sjukt mycket folk överallt, och nu börjar ju folk få både pengar och tid till att handla onödiga julklappar. Skit i klapparna, njut av att vara lediga istället, sjukt mycket lättare! Köp det man vill ha själv och ge det till sig, så får man det man vill ha och behöver! Svart på vitt liksom...

Nej, så nu skall jag bege mig ut med kameran i detta vädret, se om jag kan köra och fota någonstans, eller om det blir en tidig kväll. Trist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback