Nice...

Nu har jag äntligen gjort den sista tentan för detta året, var lite sisådär att sitta där nere vid klockan 17.45, när man skulle lämna in, man vill ju ha sitt csn också! Så nu var förhoppningsvis En Dim. A2 klart, och så även Linjär algen, som vi fortfarande inte fått reda på. Skulle vara skönt att veta innan helgne, men så blir inte fallet. 

   Fin gammal bild...


Så nu skall jag spela en glad runda starcraft, allt för att sedan ringa Tobbe, se om det är lugnt ikväll, kanske göra något, eller så skall jag bara allmänt slappa inför träningen imorgon, och sen ha Lördag. Det ska bli så gött, helt sjukt gött!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

den bilden lockar fram en del minnen.... väntar dock sjukt mycket på en anna bild som jag vill se så sjuuuuukt mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback