Söndag igen...

Fast denna gång behövar jag inte gå upp för att ha tenta, wiha, nice. Hursomhelst så blev det en väldigt förvirrad Söndag, speciellt eftersom jag ställt in mig på att sticka bort till Friskis och köra axlar vid elva, då de normalt öppnar. Cyklar brt så jag kommer vid 5 över typ, och upptäcker att de har typ ledargympa, så de öppnar inte förrän vid 15.00. Piss...

Så det var bara till att slänga saig i duschen uppe på kontoret och sen dra ner till staden, gå en sväng och glo på det folk som var där, och tillsist fika med Tobbe och Sandra. Sen drog vi en (eller dom, jag tittade på) julklappsrunda, för att inhandla det sista inför julen som står för dörren...

Mycket folk på staden måste jag säga, folk har väl fått pengar och tid nu såhär inför dopparedagen. Skönt att skiten snart är över. Sen blev det en sjukt bra runda borta på friskis, mycket folk, men om man bara kör träning med fria vikter och sin egen kropp så slipper man trängas med amatörerna!

Soon common...


En i Zürich...
Och en i Ede...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback