Bi-tone beauty...

Lustig formulering möjligen, men vad ska man säga. Är som bekant en kall och snöig lördagskväll, och jag infinner mig på kontoret med buller och bång. Inget ovanligt med andra ord, dock sitter jag och kollar på youtube rullar, mycket rolig komik och annat skit. bokstavligen, som Henric säkert fattar! Mycket gjort har det dock inte blivit den här lördagen...

Var och tränade precis efter frukosten, tog det sista av den vidriga Tri-Matrix kreatinen, så nu har jag en mycket mildare apelsinsmak att se fram emot. Har även tre kg Whey-80 kvar, så det lär ju räcka nån månad eller två. Nehe, sen blev det en fikarunda med Tobbe och Tomas på zekes, då det mesta annat var upptaget. Mycket folk på fiken, men inte på staden om man säger så. Kanske berodde på det ohygligt sköna vädret ute, folk stannar hemma för att börja med vårbruket såattsäga...

Sen blev det både lite matte och fysik, med betoning på lite, då jag i matten åkte på problem nästan direkt kändes det som. Så nu sitter jag här, känns som jag gjort alldeles för lite idag, inte tillräckligt mycket fysik iallfall, och snart är dagen över, kuk osckå!

Bruxelles international carshow, enjoy the bitone 599GTB...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback