Bjuda på sig själv...

Kan man ju säga att jag gör här på min blogg, eller iallfall några av mina mildare fördomar och tankar. De lite värre ska man nog inte skriva här inte. Fredagen var en slöhetens dag, gjordes inte mycket alls, kommer faktiskt inte riktigt ihåg hela dagen. Dock stack jag vi 22.30 ut till Staffan, på Max, för att stå och glo lite. Det hela slutade inte förrän vid 01.00. Då hade både Steven och Staffan sagt "hoben" minst hundra gånger, och de ville bara hem. Dock s tog vi en uppfriskande runda in till staden, och vi stog och glodde på småbrudar vid grand. "Men du, du ser ut att röka", sug på den du

Dagen idag, Lördagen, spenderades till en börjani mitt tredje hem, Friskis, där jag och Tobbe körde en hel del biceps och en del axlar. Det hela tog dock en lustig vändning när vi insåg att vi inte hade tränat mer än en timme, och då var vi klara. mycket förundrade gick vi och snackade med Tobbes mor, och sen hoppade vi in i bastun, bokstavligen. Efter detta lilla skuttet, tog vi skuttet mot staden, ett fik. Dock skulle vi gå till Fenix, men det var fullt, så vi begav oss mot Wahlqvists istället, där jag ivarjefall avnjöt en Semla med kaffe. Deras semlor, sagolika!

Så nu sitter jag här, Ska väl spela lite COD4, för att sedan cykla ut till Staffan, eller gå en lång runda, bara för att gå ner maten, åt lite väl mycket, men det var ju himelskt gott, löite svårt då. Imorgons repetuar, hoppas på en 3*3 med 120kg i marklyft!


Smoking F430 Scuderia


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill ha en uppdatering på fikadamen, antingen här eller på SH :)

Postat av: Axel

Hehe, jo, hade värsta chansen igår, då jag fick sms om att hon ska ut, och frågade varpå om jag skulle dito. Om jag skulle till banken sågs vi etc. Men sen var det ingen som ville till banken, så det sket sig så det small, men that´s life as you know it, crap

2008-02-10 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback