Börjar bli lite...

Förbannad på att arabvärlden hela tiden ska ha så mycket att säga till om i världen. Nu senast har det ju även ploppat upp om danskarnas små tekningar igen. Egentligen skulle alla sätta sig ner och rita små fina tekningar där man hånar allah, enda skrothögen förtjänar. Men tolka detta som ett rent religöst motspel, för det enda dom är duktiga på är att klaga, och nu senast har dom börjat med propaganda i tv, barnprogram. Vad ska man säga, ska folk tycka om dom om de gör så mot världen. Nej, dom har rätt att säga och göra som dom vill, medans alla andra måste kolla på, och säger man emot, då jävlar ryker man, så är det bara!

Nej, som det går till där ute, här hemma regnar det bara, och i massor. Cyklade runt i staden, och vilket väder, nästan så ansiktet blåser iväg, och snart ska jag ge mig ut igen. Denna gången så har jag dock målet inställt på Friskis, där jag och Tobbe ska köra ett litet pass rygg....

Pretty arse!


Men först ska jag kissa, så nu vet ni det....

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Snälla sprid inte antimuslimpropaganda nu!!! Jag ska för f-n till tunisien om tre veckor och vill inte bli sprängd i luften!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-27 @ 19:50:37
Postat av: Axel

Visst ja, du ska snart ner där, när var det? Du kan ju dock glädja dig åt att där är varmare än hemma!

2008-02-28 @ 13:42:57
Postat av: Joakim

så länge ration med döda kroppar ligger på vår sida så ser jag infa problem med axels blogg! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback