Hammarsjön i mitt hjärta...

Ungefär som när "Stockholm i mitt hjärta" sjöngs för första gången, dock denna gången med en sumpig sjö i texten. Var så att jag på hemvägen igår såg ett tillfälle att dra med kameran längs sjöpromenaden, då det var en solnedgång, som man inte sett på flera månader! Kändes faktiskt skönt att använda kameran till något vettigt, nu när den har legat och skräpat i flera månader, typ. Blir inte så många bilder på vintern, precis så som det ska vara, om inte snön ligger förstås...

Dagen började iallfall utan snö, även om det var kallt. gick upp vid halv åtta, då för att duscha och äta en stadig frukost, måste ju ha min müsli! Efter det så hade jag fått i uppdrag att pumpa Jan-Eriks däck, så han och mor åkte på säljmöte till Halmstad. Sagt och gjort, körde in och lämnade min väskor på kontoret, pumpade däcken, sen vidare hem för att trada bilen mot cykel. Vilket underbart väder att cykla i förresten, vindstilla och sol, våren kanske snartt är kommen...

Så nu sitter jag här och funderar på en sista minuten till Chamonix, 4000kr för 10 dagar, inte farligt. Dessutom kommer bilderna, de flesta tagn med f/6,3 eller f/5,0 och iso 200. Titta och förhoppningsvis njut...



Gillar denna stående bilden, då jetströmmen i himlen syns snyggt...meningen!


Kommentarer
Postat av: Joakim

sjukt snygga bilder axwell!

Postat av: Axel

Vilka är bäst, Staffan tyckte 1,3 och 6 iallafall?

2008-02-05 @ 10:05:19
Postat av: heeenrik

fiiiin fiiitta. oj menar fiiina bilder

2008-02-05 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback