Jag har tråkigt...

Denna dagen har inte gått fort må jag säga. Möjligen morgonen, som spenderades på en fysiklabb, men sen var det till att bege sig ut i det trista och gråa vädret. Kallt var det också, känns som om märgen i benen fryser, den med. Nej, nu klagar jag bara, även fast börsen faktiskt fick värsta rövsparken efter lunch, Warren Buffet har vi att tacka för det. Dock så hann jag itne köpa Volvo innan det gick upp, och nu hoppar jag inte i båten, den är lite för långt från hamnen just nu...

Känns faktiskt som om det enda jag har gjort på senare tid är riktigt dåliga val, och då till följd av att jag inte följt min magkänsla, utan min hjärna, sjukt dumt gjort säger jag bara. Vet inte varför jag inte har följt just det som varit rätt, men man kan väl inte alltid göra bra val. Kanske lite tvetydigt att skrvia som jag nyss gjorde, men det får vara så...

Nu sålde jag förövrigt 10000 Epicept aktier, och när jag tryckte på säljknappen, så sjönk kursen med 1,21%, riktigt taskigt mot de som köpte! Men sånt är livet, för nu ska jag investera i BjörnBorg, som imorgon kommer presentera en (förhoppningsvis) mycket bra rapport, annars ligger jag illa till. Får väl trösta mig med lite Ottos-glass i såna fall...


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hoppas du har laddat med mycket glass för det ser mörkt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback