Just nu så kokar jag...

Mina ägg det vill säga. Ska äta de två små proteinbomberna inför träninen, som jag alltid gör. Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli fyra, ungefär, då jag och Tobbe beger oss mot friskis, för att inleda Fredagen med ett bröst/triceps pass...

Men först på dagen var det matte som gällde, tänkte jag tar mig till frågetiden idag. Har ju prov på Måndag, så det kändes faktiskt skönt att gå upp tidigt, sticka till skolan och få lite klarhet i de separable ekvationerna, som gäckat mig länge nu. Sen känns det ju lite nervöst, men jag kan ändå det hyffsat bra, fast jag har ju hela helgen på mig att bara ränka, och räkna lite mer. Komplexa talplanet blir nog ingen match, men vi få väl se nästa vecka...

Black...


Så det ska ju även bli skönt att hålla helg nu, varit mycket hitochdit i veckan, fått mycket gjort, och även gjort mycket. Igår blev det ju t.ex kaffe uppe hos Staffan, faktiskt mycket underhållande. Och sen idag så tog jag och Daniel oss en bilfärd till Arkelstorp, sen hemvägen blev genom Vånga, barum etc. faktiskt mycket underhållande det med, så det så!

...or white?

Kommentarer
Postat av: Joakim

white with em white shoes on too.

Postat av: Staffan

Svart, helt klart. Sen en svart motorcyckel, en svart hjälm och ett svart skinnställ! Mumma!

2008-02-29 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback