Leverpastej är en skänk från...

Inte från ovan iallafall, eftersom jag är total-ateist, dock så är det något av det godaste som finns. Sitter och knapprar i mig en rågbulle, med leverpastej och björnekullas tunnskivade gurkor, rena godiset för både mage och kropp. Sitter äve nmed en kopp mjölk till detta, standardmjölk för den där goa smaken, men även för att jag behöver det! Mjölk är ju då också en skänk från oväntat håll, kommer ju från korna, men det är ju så gott...

Så var det ju då Måndagskväll igen, och jag har nyss varit och tränat, hem och ätit etc. Allting gick så himla smidigt idag, snackade en hel del med Tjo och Dan, som idag körde biceps som galningar. Själv så blev det ett relativt bra ben-pass, körde 3*7 knäböj med 90kg, bara 10 kg kvar till årets mål. Känner dock att jag behöver lite mer sol för att kunna köra bättre, detta skrotvädret gör ju ingen nytta alls!!!



Sen skall jag faktiskt, för första gången erkänna, att jag idag var riktigt sugen på att skaffa en bil, bara för att ha när det blåser riktigt mycket, som idag, eller i helgen, då man cyklar framåt, men åker bakåt, sjukt irriterande! Nog faktiskt den enda gången jag har haft faktiskta tankar på en auto, dock ahr jag ju satt ett mål för vad som ska vara min förstabil, och att jag måste cykla, för det är ju snart sommar. Men idag har jag avverkat två mil på järnhästen, och typ 75% i motvind, då denna staden är som en tratt för vinden. Men den som väntar på något gott...

First ever Carlsson Aigner CK65 EauRouge, Monaco of course...

Kommentarer
Postat av: Joakim

den snyggaste MB jag nånsin sett! =O =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback