Lite mycket att göra bara...

Därav denna situationen med att jag inte har uppdaterat på mycket länge nu. Har ju idag haft fysik, som känns sådär faktiskt, kanske inte full score, men dåligt gick det väl inte. Även det att Epicept har fallit på börsen idag, har inte gjort min dag bättre. Kunde ju börjat bättre om man sätter det så...

Hur som helst, tillbaks till i Tisdags, tror jag bestämt, då jag och Staffan tänkte att vi sticker ner och tar en ika på Fenix. Sagtochgjort, helt plötsligt så satt vi där, och tittade genom rutorna, på alla småflickor som slutade skolan på C4/Söderport. Dagen var ju till ära även fettisdagen, då traditonen är att man ska äta semla, och då med hetvägg. Staffan tog semlan, dock inte väggen...



Efter att vi suttit dels på Fenix i säkert en timme, och vandrat på staden i säkert 15m, så blev det till at sticka på utflyckt. Fotorundan tog oss först till Staffan, där han hämtade sitt stativ, för att sedan bära av mot Kjugekull och dess böljande stenbackar. Vädret kunde helt klart varit bättre, och temperaturen var inte hög den heller. Dock var det rätt skönt att få den där lantliga känslan, frisk luft och öppna vyer. Här är lite från just detta:




När vi här var klara, ville Staffan ta en tur inom Fjälkingebacke, då solen höll på att gå ner. Förstår dock inte riktigt, det var ju mulet, men han fick som han ville. Där sprang vi i fotograf-stil ut i ett fält, riktat mot staden för att få några bra bilder. Staffan tog mitt objektiv, för att få den där vidvinkeln som han inte har......




Onsdagen, alltså igår, var även dag av fikans tecken, dock lite senare, och även då med Jocke. Även denna gången bar oss fötterna mot Fenx, men först fick vi, skilda åt, se två av Audis finaste exemplar, dom såg en R8 på MAX, och tillsammans såg vi en RS4 Avant. R8:an kan beskådas på länken: Stellansfiesta.blogg.se




Nu är det snart dock helg, och det blir väl ungefär som vanligt, dock ska det bli skoj att träna, som alltid...

Kommentarer
Postat av: bloodline

mettenbilden från fjälkinge backe ser ut som hämtat från nåt dystert öststatsspel... typ världen håller på at gå under och de enda som är skonade är några bönder i centrala ukraina...

2008-02-08 @ 11:32:54
Postat av: Axel

Men tack så mycket, försökte få det att se ut som Pripyat, men hade ju inget pariserhjul med mig, lite illa faktiskt!

2008-02-08 @ 11:59:50
Postat av: Staffan

Nu har du L-sjukan. Du har kollat på den bilden med kameran i fokus och jag bkom den hur många gånger som helst för du tycker att färgerna, skärpan och allt annat år så jävla rövbra så nu ligger du o runkar på nätterna om den...negerkuken alltså..

2008-02-08 @ 14:16:55
Postat av: Joakim

*host* snygga bilder som vanligt axel. *host* vaknade och tänkte köpa något som tex en ipod idag men mamma skulle självklart på konferens så det blir inget med det. *host* *host*

Postat av: Axel

Hehe, köpa något, typ en ipod...gött! Du vet att jag har 600kr i såna kort som du kan få köpa, på SIBA dock. ringer väl ikväll antar jag, hörs sen!

2008-02-09 @ 15:25:16
Postat av: Joakim

kom hem till mig och gör mig sällskap....

2008-02-09 @ 17:26:25
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback