Stockholm i mitt hjärta...

Eller som Henric så fint la det igår: "Alla tjejer här uppe är så snygga och fräscha, dock bara dom från innerstaden". Det värsta är att det stämmer, dom är sjukt snygga. Hursomhelst så befinner sig jag och Henric uppe i Stockholm, på en bilmässa kallad Mph, där endast dyra bilar får befinna sig. Stog blandannat tre stycken koenigseggs där, och mycket annat fint godis.

Blev en mycket trevlig torsdag, och det är anledningen att jag inte skrivit så mycket, har haft för mycket på halsen nu denna veckan. Men uppfärden var rätt så lugn, inte så mycket trafik och perfekt väder. Hoppas det bli samma idag, då vi snart ska köra neråt mot skabbiga Skåne. Menmen, det kan inte hjälpas, dom vill inte ha oss här uppe, dom fattar ju inte vad vi säger...

så nu kör vi, synskanske ikväll, ska ut till banken, och sen träna imorgon, mu...

 USAF F-15 Eagle Fighters Intercept Two Soviet MiG-29 Fighters Going to Canada For the 1989 Abbotsford International Airshow August 1, 1989, State of Alaska, USA

Kommentarer
Postat av: Joakim

ge mig bilderna på los expensivos automobiles! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback