Upp som en sol, ner som en...

Pannkaka, vilket kan beskriva mitt sätt och mitt humör just nu, känns inte lönt att ens gå upp på morgonen, för det gör ändå ingen nytta. Sen när man väl går upp, så inser man att det är lika grått ute, som man verkligen trodde det var. För att inte tala om att man sen hela dagen sitter och gör, verkligen, ingenting. Absolut nada, noll och njet, allt i ett svep. försöker verkligen se ett ljus i tunneln, och för min del har det varit att kunna först ägna sommaren åt att åka lite glaciär-skidåkning i Alperna i sommar, för att sedan komma hem, och börja plugga nere i Lund.

Men just nu ser jag bara skit, och min träning förstås, som aknsek är det enda verkliga i mitt liv just nu. Läste igår i Kvällsposten om en nya sjukdom, där de som tränade för mycket led av en sjukdom som gjorde att dom inte kunde sluta träna. Troligen så skrev författaren denna artikel bara för att de som är tjocka och feta ska kunna vara nöjda över att kränga McDonalds varje dag, för dom är ju inte sjuka.......fy fan!



Nej, man kanske skulle packa sin väska till helgen och bege sig till något av de närliggande vackra naturplatserna, och där stanna en natt, elelr varför inte två. Detta bara för att känna att man verkligen lever, kan gärna få regna, eller snöa, bara man gör något kreativt...för nu ska jag hem och läsa matte...

Kommentarer
Postat av: Joakim

det är inte så att du tog den artikeln lita för personligt? =P ska vi campa i helgen? =)

Postat av: Axel

Jag är faktiskt sjukt sugen på att typ campa, vet inte varför dock...

2008-02-21 @ 19:23:49
Postat av: Fotograf Fredrik

Bra Axel att du inte placerar horisonten i mitten. Tredjedelsregeln är en mycket användbar regel just vid sådana här tillfällen! Keep up the good work

2008-02-21 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback