Vilket väder som visar sig nu...

Kanske inte precis nu när jag skriver, men denna dagen har ju nästan bara innehållit fint väder, sol och allt! Nu skulle det dock sitta fint med en resa till snön, men den kommer nog snart, vi får la se vad som väntar. Kanske inte så smart att åka iväg på sportlovet, men det blir nog min enda chans faktiskt. Först blir det dock bilmässan MPh i Stockholm, nästa fredag för att vara bestämt! Kommer bli roligt att se alla superbilarna i verkligheten, speciellt SLR roadster, kommer vara en magnet utan dess like!

Hur som helst, Lördagen blev en kisskass kväll, gott med mat och så, sen cyklade jag in till kontoret. Väl där blev jag itne långarig, förrän jocke sms:de och sa "Max om 10min?" Inte svårflörtad. Där blev det en cappucino, eller snarare två. Vi satt där och lekte med jockes nya leksak, en Ipod Touch 16Gb, sjukt snygg är en, och mcyekt underhållande att leka på youtube med den lilla videospelaren! Impad som attan av skärmen, och lättheten i deras system, long-live mac!

Idag har jag och Jocke tagit en mycket lugn och sansad fika på Fenix. fick även glo lite på förhandsvisningen av ritningarna för uteserveringen, som i år kommer förlängas med två månader, 1:a april till 31:a oktober. det är långt tid det ni! Mycket snygga CAD ritningar på just den, och mycket underhållande att höra att Fenix går över förväntan! Nu sitter jag dock och väntar på mig själv, då jag ska ner till Maxi och handla, sen kansek till Max och ta en kopp java.

Today in a nutshell...


Kommentarer
Postat av: Joakim

hahahaha... ser jag inte ut som en pirat? ^^

Postat av: heennii

jo.. och en skäggig sådan. :P

2008-02-10 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback