Blod, svett och tårar...

kan man nästan beskriva träningspasset idag med Staffan, Tobbe och Sandra! Men först tänkte jag berätta om min helg, som ock har varit lugn. Lördagen spenderades på staden, där vi inte var ensamma. Först skulle vi in och fika på Fenix, där Tomas, Frida och Henke satt, men tji fick vi, där var inte plats för fem pers till! Så vi fick snällt lunka vidare, och tillslut infann vi oss hederligt på Wahlqvists, synd att carro inte jobbade bara! Menmen sånt är livet, det blev en rolig och givande fika, mycket snack och lite verkstad typ. Sen bara det för min del av mot Friskis där ett biceps och axlar-pass låg på listan.

Var ju och tränade själv, och vilken skillnad det gör för motivationen, helt sanslöst! Dessutom är det svårare utan någon som passar. Körde även lite marklyft med mina nyinköpta dragremmar, funkade superbt, nu när man fått in snitzen med att vira med bara en hand! Tränade med 100Kg, klarade 3*8 utan problem, ville inte ta ut mig för mycket. Sen idag blev det helt annat i schemat...

Bröst och triceps blev dagens plågebarn! Nytt för dagen var även att både Staffan och Sandra var med, alltid roligt med mer folk. Idag var även en sjukt god dag att träna på, kände mig verkligen fit-for-fight. Även Jimsan var där, men fick dra och repa rätt så kvickt, när han upptäckte tiden! Idag var där även en sjukt snygg tjej jag inte sett innan, hon får gärna komma dit fler gånger, så kan ske man kan impa lite på henne, typ 3kg hantel i varje näve, sen pumpa biceps!

Gårdagen var spelkväll hemma hos Sara, som urartade till en skrik-och-vinkväll. To loud, så vi stakc och åt och pratade i normalnivå på Max...




Är ju tvungen att lägga in denna till förmån för Jocke, bara kolla, vackert!!!

430 Scuderia...

Kommentarer
Postat av: Joakim

ingen som känner att dom har en 430 Scuderia över till mig?

Postat av: bloodline

430n ser ut som Batmobile revamped...

2008-01-22 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback