Göteborg, bra slut på bra vecka!

Måste faktiskt erkänna att denna veckan fick ett bra slut, men innehöll även god glimtar av solsken, både utonhus, och inomhus. På något sätt så flög hela veckan iväg, kan vara för att jag har varit rätt mycket nere i Myrestad, tvättat bilar och tittat på tv etc. men den har gått snabbt! Nu är det ju helg igen, och för min del betyder det träning. Ska träna imorgon, söndag och måndag, mums vilken trio! Dock blir det själv imorgon, men jag drar dit vid nio, så är där lite med folk! Men roligt ska det bli, så skoj!

Idag spenderades uppe i Göteborg, på Automässan -08, Tack Daniel och Johan för biljetten. En branschmässa för allt inom bilverktyg, däck och dylikt. Alltså var det en grymt lång ursäkt för alla säljare att bli skitfulla, vara spydiga och försöka vara otrogna, för att nästa dag inse att dom måste stå på mässan en dag till! Men där var en del roliga delar, alla nya maskiner och alla de feta bilar dom har rullat in till ingen nytta, förutom beskådan. Såg för andra gången den röda Carrera GT som rullar i Sverige, mycket underhållande, men även en speciell liten Ferrari, En 430 Spider lackad i den underbara kulören Bianco Avus. Finns en coupé i denna färg med Reg nr. 430 F1, trodde dock inte det rullade en till i denna färgen i Sverige! Man lär sig något nytt varje dag. Bilen var för dagen skodd med AEZ fälgar, 19", med tillhörande Michelin Pilot Sport 2, 285 bak, inte illa!

Så nu är jag hemma, ska ta och ringa jocke och dolle, för en tur ut mot Max och kanske en slurk kaffe, men inget gottis, har blivit mycket sånt idag, så nu är det ihärdig träning som gäller, måste ju bli fin inför sommaren, har ju köpt min första skjorta idag....!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joakim

F430 Spidern var ju as het! me get one as a wife? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback