Jag hatar pariserhjulet!

Nu menar jag pariserhjulet som står i tjernobyl, i COD4, där man ska sitta och vänta på en sketen helikopter, har tagit mig tre dagar (kvällar) att försöka komma förbi möget, och igårkväll så lyckades jag. Det blir ganska mycket svårare på veteran alltihop, speciellt det att där är kanske 400 nissar som springer runt. Men nu har jag äntligen kommit så långt att jag har sprängt elledningen, och har nu stängt av, då jag tänkte cykla hem och packa träningsväskan och plugga lite tills imorgon.

Var på matten imorse och blev riktigt glad när Dolle dyker upp, har typ aldrig pratat med någon annan, men äntligen har man någon att snakca lite skit med. Synd bara att han ska ha onsdagslektionen, menmen, sånt är livet. Tänkte även jag skulle hunnit mer på staden, men lunchen har dragit ut på tiden som attan, plus det faktum att jag var i skolan två timmar tidigt, trodde det var 08.10, det var 10.10...

Hursomhelst, så börjar jag bli riktigt uttråkad på att inte jobba, menmen, det är sånt man så vänja sig vid. Hoppas det snart kan bli sommar, eller ivarjefall lite varmare, så man kan få lite glädje i livet, det stora minuset just nu, helt klart. Nej, nu ska jag lagga hemmåt, dricka kreatin, äta ägg och sen pumpa lite rygg, yes, så får det bli!

Li´te mer SvartVitt...

Kommentarer
Postat av: Joakim

äsch... det var inte så svårt, då ska du pröva på online-spelet! =P

Postat av: bloodline

Pariserhjulet står i Pripiyat... Bostadsförorten till tjernobyl...

2008-01-12 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback