Jaha, då var denna veckan över...

Kanske låter lite konstigt att säga så, men för min del är jag klar med föreläsningar för denna veckan, nu blir det till att räkna lite själv hemma, plugga lite på fysiken, snart prov för tusan! Satt idag och skulle lära mig trappan på nytt, minst 7-8år sedan jag använde den sist, men man var tvungen att kunna den till polynomekvationerna, lite lättare att lösa ut än att sitta och faktorisera tydligen. Jag hade nog gjort det snabbare, och smidigare genom att faktorisera, menmen, man ska ju inte bestrida läroboken eller för den delen läraren. Dock var det när man lyckades, mycket tillfredställande, att det bara funkar, och så simpelt, egentligen...

Annars blev det en lugn och fin onsdag, Flöt runt lite här och där, var ute på nya hobby-stället på Långebro. Där har nissen som ahde gamla havannamagasinet inrett en stor butik, där han har två Mini-z banor, små RC-bilar, går som bara den. Nu är det ju så att Henke har fått total dille på just detta, sjukt nördigt, sitter och meckar etc. Det var dock roligt att stå och kolla på hur inne i det både Henke, Hägg och Niklas var, helt insjunkna i de små bilarnas fantastiska värld...



Sen var det förstås träning som gällde igår, ryggen fick sig en grundli genomgång, som den brukar på just onsdagen. Felet är att nu sitter man bara och längtar tills klockan blir fyra imorgon, så man kan bege sig ner mot friskis igen, det har blivit som en grym drog faktiskt. På fredag blir det troligen ett bröst/triceps pass, hänger dock på vad Tobbe tycker då!

Sweet ass, ass sweet...?

Kommentarer
Postat av: heeeenni

fatass lancia delta:D

2008-01-24 @ 15:25:16
Postat av: Joakim

Shake that ass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback