Jaha, IKEA it is...

Imorgon det vill säga, ska få följa med Tobbe och Sandra upp, när dom ska köpa säng. Ska med upp och glo på en snygg fotölj och lite annat skräp som man kan behöva ibland. Kanske lite koppar, eller hur Tobbe...

Skön Fredag blev det iallafall, Är ju ledig både fredagar och onsdag, inte helt fel faktiskt. Igår blev det en tur med far min, ner till Malmö för att glo på lite bilar och fika. Mycket underhållade var det varjefall på Mercedes, där nästan hela deras 63 AMG serie, inkluderat ML63:an, världes snyggaste SUV. Även en E63 T, kombin, fanns inne. Den är så underbar, tänk att få köra runt i en kombi med 514Hk, bara för att man kan, coolt...

Så nuy skall jag hem och äta, för att sedan ge mig innan Maxi, köpa lite gott, för att senare kanske köra ut och glo på Tobbes nya soffbord, låter faktiskt grymt vuxet, kanske vuxenpoäng på det...

Explaining the life of summer...


Kommentarer
Postat av: Bloodline

Lite fult att ta gamla bilder och photoshopa dom till B&W... F.ö. hade det varit fan så mycket snyggare om du behållt förgen på vissa delar av bilden; himlen i den första, det röda på bojen, ferrarin och på några av flammorna...

2008-01-12 @ 18:14:17
Postat av: Axel

Men jag har ju inget annat att komma med! Illa jag vet, men jag hade kameran med idag på staden, tog inte en bild! Kanske kommer den 7-8 Feb, då kan jag ta bilder!

Har du spelat COD4, med pariserhjulet. Sjukt läskigt, tänk dig tystnaden där idag!!!

2008-01-12 @ 19:06:55
Postat av: svägerskan

jag ska oxå köpa en ful bil, den heter xw432 upt 87 med micriaerodynamiska ekologiska subtraktorhjul...;)) tycker det är kul att bilen på bilden heter cp.... hihi

2008-01-13 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback