Lite snabb debriefing!

Kan ju kalla det ungefär sådär. Har varit ett hektiskt slut på veckan, fredagarna går ju alltid i rasande takt enligt mig. Det hela började med att jag klockan 07.30 skjutsade min far till min farbror, då dom skulle gemensamt åka upp till "På två hjul", en motorcykelmässa i Göteborg. 50års-kris mässa med andra ord...

Efter det tog jag hans bil ut till Däckia, och tvättade av den grundligt. Den var skitig, det kan jag lova. tog många minuter att tvätta, sen blev det helt plötsligt frukost. Sen började det helt plötsligt regna, inte speciellt bra när man har tvättat bilen, då den lätt blir skitig. Menmen, jag begav mig mot kontoret, där jag inväntade ett anrop från henric att vi skulle ner på staden...

Det eviga regnet, inte roligt i kombination med blåst och paraplyer, vi kämpade oss fram genom staden, över torget, mot wahlqvists...usch, hatar regn. Dock är jag lycklig att jag körde idag! Så nu har jag och Tobba varit och tränat, mycket givande bröst/triceps pass, dock mycket lustigt folk där, som vanligt! Efter det blev det en utemiddag med mor min, mycket underhållade och gott, plus att sandvik betalade! Beger mig nu hemmåt för at byta om lite, sedan mot fängelset...och hem till Sara...!

Alpina B3 BiTurbo, M3...naaah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback