My life, a story of Black&White

vill jag helt klart uttrycka mig idag, känner mig riktigt svart&vit själv faktiskt, vet ej varför, bara är så. Kan vara för att jag idag har suttit ner nästan hela dagen, och bara skrivit, skrivit och skrivit lite till på en dator, itne roligt i längden må jag säga! Men nu är jag här, välbehållen och mår bra, vilket i sig är bra, om jag bara kunde sluta fundera. Finer mig allt oftare sittandes, och fundera på vad jag gör, varför och hur jag skall göra för att inte min famtid skall bli en alltför trist reality.

Känner verkligen att man kan gräva så sjukt djupa gropar när man sitter och funderarpå hur, var, när och varför. Tänk inte, bara gör det och se dig inte om, sägs det. Försök leva upp till detta och man blir kallad akll och stel, men varför. Sitter faktiskt just nu själv och kollar tillbaka, sitter och lyssnar igenom en bunke låtar från det ljuva nittiotalet, och det finns en hel drös som man basra har glömt, men som blommar upp som en klar tanke i huvudet när man hör första tonen, helt otroligt, det mänskliga minnet! Sitter och lyssnar på Cranberries - Linger, Foo Fighters - everlong, Moby - Porcelain och Underworld - Born slippy.


På något sätt får dessa låtarna, med många andra, mig att blomma upp och gilla läget igen, för att sedan finna mig i tankarna efter att de har slocknat. Mycket tankespridd vill jag lova, därav detta mycket lustiga inlägg. Nu skall jag bege mig ner mot staden, för en promenad mot banken med Hägg och Henke.

Learn to like, Black&White...

Kommentarer
Postat av: Joakim

snygga bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback