Rörelsemängdens bevarande...

heter den labben som jag nu har suttit med i två dagar, börjar bli lite less på den dock. Måste ju göra matten också. Illa, grejorna börjar hopa sig nu, och känner att jag inte tar mig någonstans. Vaknade förövrigt alldeles för sent imorse, 09.20 reste jag mig ur bingen och insåg att det skulle bli en grå, och åter grå dag, sjukt trist. Så nu sitter jag här med mina felberäkningar och kommit fram till att 1g på vikten gör en skillnad på ca 0,001kgm/s i slutet, försumbart, men icke om man vill ha bra betyg...

Annars har det varit lugnt sedan sist, har inte gjort något känns det som, och nu har jag varit nere på staden och tagit en informativ kopp java med Henric! Jag var dock på Maxi igårkväll, då Staffan inte kunde ta sig dit, förbarmade jag mig över hans öde och forslade hans kropp dit, så han kunde shoppa lite. När det väl kom till kritan skulle han bara ha en massa smink...

Nej, så nu sitter jag här med mina felkällor och redigerar, kanske inte behövs, men gör jag inte det, kommer jag ångra mig, som jag gjort resten av mitt liv, behöver ju inte upprepa föregående tvärnit! Så nu ska jag slänga mig på "se bike" och ta mig till Friskis, där jag och Tobbe har ett spännande ryggpass framför oss, kanske Jimsan dyker upp, vem vet!

Enjoy the orange interior, I do love it!

Kommentarer
Postat av: Joakim

är det LV interör?

Postat av: Axel

Nej, LP640 interiören har dom rutorna orginal! Kolla gamla topgear, samma där.

2008-01-31 @ 15:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback