The new year is here, with cheers...

Vilket nyår det blev, och det tack vare Jocke, värden, som snällt och försiktigt vågade låna ut sina föräldrars stuga till ett gäng glada gubbar och kärringar. Mycket trevlig fest, med sina normala bravader och upp/ner moment. Faktum var at det var en mycket god middag, sushi till förrätt, fläskfile/kyckling och potatisgratäng till huivudrätt och en passionsfromage till efterrätt! grymt duktiga kockar allihop må jag tilläga. Stugan befann sig i ett av hörnen på listerlandet, torsö närmare bestämt, och vattenet var avstängt, därav vissas desperation för toalett (kvinnor!), men det gick ju fint till slut.

The host for the evening!


TOLVslaget firades ståendes på en strand vid östersjön, med henkes raketer avfyrade, infriade det nya året med ett gäng kramar och en hel del "gott nytt år" vilket självklart är befogat när spriten rinner fritt...

Sen var det till stugan igen, där folk blev gladar och gladare, kanske lite för glada, varpå jag valde att bege mig hemmåt igen för att återvända med 35 liter vatte och en styck Sandra och en styck Tobias i bilen. Där blev det städande och fejande, allting luktade ju kuk, och var kanske inte världens frächaste, men vi lämnade stugan nästan bättre än när vi kom dit...

Some pictures from the adventure...



Även det att jag fick tillbaka min,  lördags, stulna cykel, är ju ett under i sig...Beautiful...

Kommentarer
Postat av: bloodline

Du äger väl ingen cykel mig veterligen...
Intressant dock att du och jag har samma favoritbil (för kom inte släpandes med nån sketen ferarri nu)! Och tack för stålarna förresten!
Gillar ditt nyårslöfte dock, får väl se om vi inte kan göra verklighet av det; men det är på ett villkor och det är att du lär dig skicka sms...

2008-01-02 @ 16:52:07
Postat av: Joakim

snyggt

Postat av: Axel

Jocke, tack och nu länkat till din blogg!

Gustav, tack för tacket, och du ska nog se att jag kan hålla mina löften jag! Och sms, nja, kanske inte min starka sida, dock om jag hittar en fin liten flicka, kanske jag börjar skícka sms!

2008-01-02 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback