Tillbaka, inte första gången...

Som jag påpekat eett par gånger, är jag nu en fri man, i det sammanhanget att jag nu är stationerad på kontoret igen, och med början i morgon, även i skolan. Ser faktiskt lite fram emot detta året, och speciellt vår och sommar, som jag hoppas jag kan göra till det bästa! Fysiken kommer dock bli kämpig, då folk som läst kursen innan, har gett den dommen "Svår..."

För övrigt så blev den en relativt sen uppstigning, för att halsen krånglar som vanligt på morgonen, men jag ska snart bege mig ner mot Daniel, och lunch, hoppas han är där bara. Fick även idag installationsfilerna till Avanzas nya Trader-program, som jag med enorm entusiasm installerade, och nu försöker förstå mig på. Det verkar dock väldigt lätt och överskådligt, men första köpet är ännu inte gjort, men det kommer, vänta bara!



Sen mysteriet med M3:na på släpen, är nu löst. Till min stora förvåning tittade jag tillbaka i mitt arkiv med "Automobil"-tidningar, och fann där nummer 9.07, och döm till min stora förvåning, kolla regnummer på bilen på tidning, och den på släpen, det var två testbilar för BMW-Sverige...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback