Veckan igång, på plus ännu iallfall!

Ja nu syftar jag faktiskt både på min vecka i sig, men även på börsen. Känns faktiskt som att detta kan bli en riktigt skön vecka, inte minst efter Lördagens bravader på Banken, wunderbar säger jag då! Även det att börsen faktiskt idag har en tendens att hålla sig på den blåa sidan om strecket är grymt roligt, inte fel att göra lite pengar när man är ledig! Började ju dagen med matte kl 10.10, sen var det till att cykla som attan för att hinna luncha nere hos Daniel.

Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13.50, så cyklar jag iväg igen, denna gången för en liten stund i fysikens värld, jippie...ironiskt. Nej, men det ska väl blir helt ok, jag ska ju träna efteråt, och det värdesätter jag desto mer just nu, helt klart! Även Tobbe bestämde att han ska joina, trots att det är måndag. Detta då vi tränade i lördags, och igår så bar det av, tidigt, mot IKEA och sängköp för deras del!

Innan Tobbe och Sandra anlände, så tog jag morgonljuset i akt och fotade lite nere vid ån här bredvid kontoret, lugnande måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: bloodline

vadå vafan skulle jag göra?!? Tror att man kan behålla färger på enskilda objekt i photoshop elements så det bör lämpligen gå i stora varianten... Vidare hoppas jag skroten med släp ovan är tobbes sängtransport och inget du fotat i ren glädje... Är det dessutom inte lite obscent att ta med en kompis för att leta säng till sig och sin flickvän?

2008-01-14 @ 22:56:06
Postat av: Axel

Du gör inte mycket annat än att klagar här, bror min! Men jag ville faktiskt till IKEA för att glo på en fotölj, dock var den sketansdyr!

2008-01-15 @ 09:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback